viernes, 26 de mayo de 2017

Valoració exposicions grupals

Bé, al llarg de les últimes setmanes cada grup de treball ha hagut d'exposar el seu tema. Alguns dels temes que han sortit són: mòbils a l'aula, gramificació, geolocalització, robòtica, assetjament escolar, codis QR, entre d'altres.

Podríem dir que gràcies a les diverses pràctiques realitzades pels diferents grups m'he adonat de la quantitat de possibilitats que poden tenir les TIC a l'aula i com podem ajudar als nostres alumnes a aprendre de forma autònoma, divertida i interactiva amb les noves tecnologies. M'he adonat que em d'acostar les TIC a la seva realitat i connectar el món interior, el que passa a l'escola, amb el món exterior. Per exemple el fet de fer una pràctica amb el mòbil, als alumnes els pot semblar molt cridanera, ja que és una eina que l'utilitzen en el dia a dia. També tractar el tema de l'assetjament escolar amb els alumnes a través de les TIC els pot fer obrir els ulls i veure la perillositat i facilitat amb que podem arribar a assetjar un company. Treballar la geocalització els pot ajudar a saber trobar punts de referència o conèixer on està un amic que necessita ajuda, els codis QR els permet emmagatzemar tot tipus d'informació i els permet llegir qualsevol cosa que estigui encriptada amb un codi QR. Podríem dir que gràcies a aquestes pràctiques realitzades m'han obert la ment en com puc treballar les TIC amb els meus alumnes de forma significativa, vivencial i entretinguda. A més m'han fet adonar de com les TIC em poden ajudar a tractar amb infants amb NEE, per tal d'oferir una educació de qualitat a tots i cadascun dels alumnes.

Si voleu tenir més informació sobre les diferents pràctiques cliqueu aquí


No hay comentarios:

Publicar un comentario