lunes, 29 de mayo de 2017

Tancament de l'assignatura

Bé dons, ha arribat el dia a posar un punt i coma a aquesta matèria. Gràcies a ella he après a utilitzar un munt de recursos que no en tenia coneixement, com per exemple, el videonote, l'Scratch i he conegut diversitat de recursos didàctics que podré utilitzar com a futura mestra a la meva aula.

També penso que les pràctiques que ha realitzat cada grup m'han enriquit tan a nivell personal com professional ja que m'han obert la ment i m'han fet veure una nova manera d'ensenyar les TIC a l'aula molt més dinàmica, vivencial i significativa pels infants i m'han permès veure que ens hem d'acostar a la realitat personal dels nostres alumnes. 

Pel que fa al DPA penso que és una molt bona eina per dur a terme amb els alumnes, ja que és una mena de llibreta on vas plasmant tot allò que un vol. Personalment m'ha estat molt útil, ja que m'ha servit, per ordenar la ment i molts dels continguts que anavem treballant a classe com d'emmagatzament d'idees.

A continuació trobareu un vídeo adjunt com a cloenda de l'assignatura. Tot i així encara queda molt camí per endevant, per seguir avançant i per oferir als nostres alumnes una educació de qualitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario